Martin Korošec, marketinški strokovnjak, priporoča
Novoletno vzdušje so še razvedrile bele snežinke, ki so narahlo poletavale v jasni silvestrski noči. Tisoče svetlih zvezdic je bilo kot tisoč novoletnih želja. Koraki otrok z lanternicami, s sladkastim vonjem aromatiziranih svečk, so škripali pod svežim snegom, ko so s pričakovanjem iskali skriti zaklad, ki so jim ga pripravili starši. Končno so ga našli pod dišečo mlado smrečico. Škatla. Prva pisana škatla. Zaklad! In to kakšen – poln raket. Za ognjemet, ki je nekaj trenutkov za tem z glasnim pokom razbarval nočno nebo in okrasil zvezdnato nebo. To leto se bom res naučil vsega, kar mora vedeti izjemen marketinški strokovnjak. Vsak mesec bom prebral vsaj eno knjigo o prodaji. In obiskal vsaj tri najboljše delavnice v državi. www.3v1.si sem si ogledal že večkrat. Zdaj jo bom res obiskal. Tako bom lahko bolje pomagal svojim strankam, svojim sodelavcem, svoji družini in sebi omogočil, da bomo živeli, kot si želimo. Na nebu se je utrnila zvezdica. Ali je bila to zadnja raketa? Želja je gorela močno in svetlo. Sreča.
Uspešna prodajna e-pošta sledi nekaj ključnim pravilom.
Prvo pravilo je, da ustvarite zgodbo, ki bralca posrka v drug svet. Mentalno mora preklopiti iz svojega delovnega okolja z nešteto motnjami in se posvetiti branju, ki ga odpelje v miselni svet.
Zato izberete tematiko, ki je bralcu, bralki blizu. Je brezčasna ali aktualna. Kot je primer novoletnega pričakovanja, ki zadostuje obema kriterijema.
Bralka, bralec se mora v zgodbo vživeti. V opis morate vključiti še več čutov, čeprav besedilo samo berejo. Torej napišite kako nekaj diši (vonj), kako se nekaj sveti (oči), kako je nekaj glasno (sluh), kako je nekaj sladko (okus). Tako skušate vzbuditi čim več čutov.
Opisujte, kako se glavni karakter počuti, o čem razmišlja. Polagajte mu besede in razmišljanja v usta. Tako jih boste položili v misli tudi bralcu, bralki.
Vpletite želeno aktivnost v samo zgodbo. Naj bo del zgodbe. Nevsiljiv.
Logična vsebina. Tako kot je povezava do www.3v1.si del tega stavka. Oglejte si ga.
Da bi prodali, povejte zgodbo. Spomnite se svojih obiskov tržnice. Od koga kupite? Od tistega, s katerim poklepetate, ki vas zapelje v svet svoje zgodbe.
Martin Korošec
Marketinški strokovnjak
P.S.: Naslov e-pošte je zelo pomemben. Kar 33 % ljudi se odloči ali bo e-pošto odprlo že na podlagi naslova.
P.P.S.: Glavni cilj e-poštnega marketinga mora biti ohraniti bazo živo. To pomeni, da ljudje, katerih kontakte imate v bazi, dolgo časa, leta in leta odpirajo in berejo vaša e-sporočila. Zato bodite zanimivi. Ustvarjajte zgodbe. Izobražujte. Pomagajte.
P.P.P.S.: P.S. je med najbolj branimi deli e-pošte. Zato v P.S. ponovite najbolj pomembne dele in ponovite poziv k akciji. Kliknite www.3v1.si in si oglejte, zakaj vam lahko pomaga izboljšati vaš e-poštni marketing.