1. Pošta. Pozabljena umetnost. Direktna. Osebno naslovljena. Presenečenje. Ritual odpiranja. Osebo imate zase. Izkoristite čas, ki vam ga nameni. Izkoristite dejstvo, da se konkurenca drenja na internetu, pisalne mize pa niso videle klasične voščilnice, dopisa ali pisma že desetletje. Uporabite kreativo in call-to-action. Pošta naj vodi do drugih kanalov. Ustvari odziv in zažene snežno kepo po hribu.
2.Kuponi. Ljudje obožujejo kupone z ugodnostmi. Ste jih že poslali za svoje izdelke ali storitve? Po klasični pošti, e-pošti, Facebooku, mms-u. Namig: naj jih ljudje ne dobijo prelahko. Naj se za njih potrudijo, odgovorijo na tri vprašanja o vaših izdelkih, delijo na Facebooku. Tako bodo kuponi več vredni. In ja, časovno jih omejite.
3.Baze podatkov. Informacije so moč. Zato ZDA 'zbirajo podatke' o vseh drugih, tudi 'prijateljskih' državah. Zbirajte podatke o vaših prijateljih, vaših kupcih. Zakaj? Dobički trgovcev so že dober 'zato'. Vi lahko greste tudi na osebno raven. Že čestitka za rojstni dan kupca je lahko odločilna, da vam bo zvest vse leto.
4.Darila. Darilo pomeni, da ne pričakujete ničesar nazaj. Obdarujte vaše stranke. Ne samo za novo leto. Kar tako. In se vseeno čudite rasti prometa.
5.Oglasi. Oglaševanje je mrtvo. Naj živi oglaševanje. Tisto, ki rešuje probleme vaših kupcev, poudarja vašo edinstveno prodajno prednost, očara kupce z izzivalnim humorjem in rodi govorice. Ste res mislili, da sta Mercedes in Apple uspela s popusti in razprodajami?
6.Internet. Če vas na internetu ni najti, vas ni. Če je vaša internetna predstavitev slaba, kako slabi ste šele v resnici? Internet vas bega z milijonom možnosti komunikacijskih kanalov, SEO, AdWordsi, družabnimi omrežji vseh vrst. Samo brez panike. Samo en recept je za uspeh: kakovostna vsebina koristna vašim kupcem. In samo eno najskrivnostnejše orožje: vztrajnost pri izvajanju svoje strategije.
7.Pogovor. Bodi partner, kolega, prijatelj, sosed, psiholog, tovariš ob kavi in varovalec skrivnosti sproščenih poslovnih zabav. Dandanes večina paketov mobilne telefonije zajema opcijo pogovorov: neomejeno. Toliko je ravno dovolj pogovora z vašimi strankami. In ne pozabite: za 20% strank, ki vam prinesejo 80% dobička, morate porabiti 80% svojega časa.
8.Zvezda. Bi radi iz svojega podjetja naredili zvezdo? Kupite zvezdo vaše ciljne skupine in jo naredite za zvezdo vaših oglasov. Zvezde delajo zvezde. In zvezde so večne. Zato ta korak naredite premišljeno in v zakonu z zvezdo vztrajajte ter živite srečno do konca vaših dni.
9.Spletna trgovina. Odprta 24 ur na dan. Vedno čista. Ni treba čistiti parkirišča in plačevati varnostnikov za obhode. In vsi ljudje na tem svetu imajo vašo spletno trgovino enako blizu – en sam klik stran je. Zato ji s tem zavedanjem, da delate spletno trgovino za kupce sveta, posvetite vso svojo pozornost, znanje in resurse.
10.Bodite pozitivni!