Priročnik za učinkovite objave na Facebooku in podobnih družabnih omrežjih.


Koncepte, ki ljudi zainteresirajo do te mere, da si v tempu današnjega časa vzamejo čas in se nadpovprečno odzovejo na njih. S komentarji, delitvami, taganjem, všečki, pošiljanjem lastnih fotografij, videov, pisanjem zasebnih sporočil.

Koncepti so nastajali skozi leta. Skozi tisoče objav. In se skozi leta spreminjali do sedanje oblike. To je zgodba, katere konec se vedno piše od začetka. Vzemite te koncepte kot začetek vaše nove zgodbe na družabnih omrežjih. Uporabite jih.

Testirajte. Spreminjajte. Nadgrajujte. Povezujte. Bodi jasni. V tekstu jasno povejte, da si želite, da oboževalci všečkajo ali komentirajo vašo objavo. Ali jo samo delijo. Ker bodo naredili točno to in le to kar jim boste napisali.

Udeležite se delavnice Učinkovite Facebook objave.
Petek, 8. september, 8. – 12. ure
Poslovna hiša Unija, Tržaška cesta 515, Brezovica pri Ljubljani
Vrednost delavnice je 119 € neto.

Vendar jo vam podarimo. Plačali boste le priročnik Učinkovite Facebook objave v vrednosti 27,90 €. A ves izkupiček od prodaje bomo podarili zavodu Iris, ki skrbi za slepe in slabovidne otroke.

Torej vam podarimo delavnico, kupite priročnik s praktičnimi navodili za uspešne Facebook objave in ves izkupiček je podarjen v dobrodelne namene.
Prijavite se zdaj na delavnico in pomagajte svojemu poslu in otrokom potrebnim vaše pomoči.

Aleksander Šinigoj

Dr. Aleksander Šinigoj

Svet se spreminja neverjetno hitro. Vladajo mu ljudje, ki so dovolj nori in drzni, da ustvarjajo spremembe. Ljudje, ki si upajo videti in stopiti v prihodnost. Martinova knjiga je njegovo povabilo za vse nas, da stopimo skupaj v to vizijo pozitivne prihodnosti in v to, da lahko čisto vsak izmed nas prispeva k temu, da naredimo svet lepši, pozitivnejši in nasmejan. Da lahko svetimo ljudem, ki morda ne vidijo sonca. Z novimi tehnologijami še nikoli ni bilo tako enostavno pozitivno vplivati na ta svet. Objavite danes to, kar bi radi sami slišali že včeraj.

Dr. Aleksander Šinigoj, avtor knjige Odloči se za srečo
Sabina Žnideršič Žagar

Dr. Sabina Žnidaršič Žagar

Za komunikacijo gre. Tisti, ki jo razumejo v vseh njenih potencialih, jo uporabljajo sebi in drugim v korist.
Priročnik, kot je ta, ki je z vami, vas bo spomnil na že izkušeno in vas spremljal pri nadgradnji vseh tistih prijemov, ki delajo našo komunikacijo resnično uspešno.
Pozitivna sporočila vzbujajo pozitivna čustva, čustva pa bistveno bolj kot razum določajo naše odločitve in – tudi povsem materialno merljivi – uspeh.

Dr. Sabina Žnidaršič Žagar, Karierni centri Univerze v Ljubljani
Nastja Mulej

Mag. Nastja Mulej

»Bodi prijazen, kadar koli je le mogoče. Vselej je mogoče«, je (baje) rekel Dalaj Lama. Bodi prijazen, kadar koli s svojo znamko vstopaš v družbene, bolje: družabne medije. Vselej je mogoče. Če le znaš. In to je knjiga, s katero se lahko naučiš prijaznega, nevsiljivega, pozitivnega načina komuniciranja vrednot, koristi in prednosti svoje tržne znamke na knjigi vseh knjig: knjigi obrazov.

Mag. Nastja Mulej, trenerka razmišljanja in soorganizatorka predavanj o pozitivni psihologiji
Robert Rolih

Robert Rolih

Z objavami na družabnih omrežjih in odzivi nanje smo dobesedno zasvojeni. Kako to stanje učinkovito uporabiti za boljše počutje milijard ljudi, ki uporabljajo družabna omrežja, na ustvarjalen način predstavlja Martin Korošec. Podjetja naj v svoje objave na družabnih omrežjih vnesejo komponento pozitivnih sporočil in subliminalnih sugestij. Tako nastane zmaga – zmaga situacija, ki skozi srečnejše ljudi, uspešnejša podjetja ustvarja boljši svet za vse.

Robert Rolih, avtor bestsellerja e Million Dollar Decision in evropski javni govorec leta 2015 po izboru Professional Speakers Academy iz Londona